Mijn Florijn

dinsdag, juni 06, 2006

Alex proberen

Na veel wikken en wegen en mijn totale vermogen hebben bekeken heb ik besloten om toch maar direct te gaan beleggen in aandelen. Na wat navraag werk toch weer terug bij Alex. Had m'n rekening jaren geleden al gesloten na mijn optie avontuur.. dus die moet weer geopend worden. Binck is weliswaar (ietsje) goedkoper voor mijn maar de demo van conditionele orders en portfolio analyse was de doorslag. ABN Amro was even in de picture (heb daar al een rekening) maar zoals Binck dat noemt de verborgen kosten zijn wel wat hoger... kan altijd nog dus.

Grappig is dat Alex nu een probeer rekening aanbiedt, hoe kun je nou iets proberen als je niet handelt ... beetje vreemd. Maar goed ik wil gewoon een rekening.

Nu moet ik me beraden op hoe die portefeuille er uit moet gaan zien .... :-)