Mijn Florijn

dinsdag, april 08, 2008

10x geklommen

Ik heb in eerdere post wel eens aangegeven dat ik redelijk gecharmeerd ben van de service en persoonlijk contact wat wordt gegeven door de Friesland Bank. Voordeel van een kleine bank t.o.v. van de massa van de groot banken. Volgens de laatste presentatie van de bank zijn daar meer ex-ABN Amro klanten er achter gekomen.
Ik was ook een trouw afnemer van hun KlimSpaarDeposito wat een prachtig product is om de centjes die ik voor de kleine aan de kant zet. Iedere keer als hun spaarrekening richting de 1000 eur kwam werd het doorgesluisd naar dit product.
Blijkbaar was ik niet de enige die gecharmeerd was van dit product want het heeft een 3e prijs ontvangen van de financiële telegraaf. Dit succes is de nuchtere Friezen naar de bol gestegen want wat schets mijn verbazing, ze hebben de minimale inleg vertienvoudigd. Jawel ipv 500 eur moet er nu 5000 eur gestort worden voordat het product afgenomen kan worden. hmmm geen kinderachtig bedrag, nog een product voor mijn kinderen.

Een gewoon deposito dan … jammer maar helaas daar is de inleg 10.000 eur. Ik moet dus opzoek naar alternatieven, toch jammer dat succes

Labels: , , ,